Арганізацыя
заняткаў спецыльна арганізаванай дзейнасці
ў рознаўзроставай
групе інтэграванага навучання і выхавання
Дзень тыдня |
Другая
малодшая
(ад 3 да 4
гадоў).
Працягласць
заняткаў
15 хвілін. |
Сярэдняя
(ад 4 да 5
гадоў)
Працягласць
заняткаў
|
Старэйшая
(ад 5 да 6
гадоў) Працягласць заняткаў 25 хвілін (ад 6 да 7 гадоў) Працягласць заняткаў 30 хвілін |
|||
Панядзелак
|
9.00-9.15 |
музычная дзейнасць |
9.00-9.20 |
музычная дзейнасць |
9.00-9.30 |
музычная дзейнасць |
9.40-9.55 |
развіццё маўлення і
культуры маўленчых зносін |
9.40-10.10 |
развіццё маўлення і
культуры маўленчых зносін |
9.40-10.10 |
развіццё маўлення і
культуры маўленчых зносін |
|
10.20-10.35 |
|
10.20-10.40 | мастацкая літаратура |
10.20-10.50 |
мастацкая літаратура |
|
Аўторак |
|
9.00-9.30 |
падрыхтоўка да навучання грамаце | |||
9.40-9.55 |
фізічная культура |
9.40-10.00 |
фізічная культура |
9.40-10.10 |
фізічная культура |
|
10.20-10.35 |
выяўленчае мастацтва (маляванне) |
10.20-10.40 |
выяўленчае мастацтва (маляванне) |
10.20-10.50 |
выяўленчае мастацтва (маляванне) |
|
Серада |
9.00-9.20 | дзіця і грамадства | 9.00-9.30 | дзіця і грамадства | ||
9.40-9.55 |
фізічная культура |
9.40-10.00 |
фізічная культура |
9.40-10.10 |
фізічная культура |
|
10.20-10.35 |
|
10.20-10.40 |
элементарныя матэматычныя
ўяўленні |
10.20-10.50 |
элементарныя матэматычныя
ўяўленні |
|
Чацвер |
9.00-9.15 |
музычная дзейнасць |
9.00-9.20 |
музычная дзейнасць |
9.00-9.30 |
музычная дзейнасць |
9.40-9.55 |
мастацтва (лепка/дызайн/ канструяванне) |
9.40-10.00 |
мастацтва (лепка/дызайн/ канструяванне) |
9.40-10.10 |
мастацтва (лепка/дызайн/ канструяванне) |
|
10.20-10.35 |
дзіця і грамадства |
10.20-10.40 |
дзіця і грамадства |
10.20-10.50 |
дзіця і грамадства | |
Пятніца |
9.00-9.15 |
дзіця і прырода/- |
9.00-9.20 |
дзіця і прырода/- |
9.00-9.30 |
дзіця і прырода/- |
9.40-9.55 |
фізічная культура |
9.40-10.00 |
фізічная культура |
9.40-10.10 |
фізічная культура |
|
10.20-10.50 |
развитие речи и культура речевого общения |
10.20-10.50 |
развитие речи и культура речевого общения |