Арганізацыя заняткаў спецыльна арганізаванай дзейнасці

ў рознаўзроставай групе інтэграванага навучання і выхавання

2020/2021 навучальны год

Дзень тыдня

Другая малодшая

(ад 3 да 4 гадоў).

Працягласць заняткаў

15 хвілін.

Сярэдняя

(ад 4 да 5 гадоў)

Працягласць заняткаў  

20 хвілін

Старэйшая

(ад 5 да 6 гадоў)

Працягласць заняткаў 25 хвілін

(ад 6 да 7 гадоў)

Працягласць заняткаў 30 хвілін

Панядзелак

 

9.00-9.15

музычная дзейнасць

9.00-9.20

музычная

дзейнасць

9.00-9.30

музычная

дзейнасць

9.40-9.55

развіццё маўлення і культуры маўленчых зносін

9.40-10.10

развіццё маўлення і культуры маўленчых зносін

9.40-10.10

развіццё маўлення і культуры маўленчых зносін

10.20-10.35

 мастацкая літаратура/-

10.20-10.40 мастацкая літаратура

10.20-10.50

мастацкая літаратура

Аўторак

 
    9.00-9.30 падрыхтоўка да навучання грамаце

9.40-9.55

фізічная культура

9.40-10.00

фізічная культура

9.40-10.10

фізічная культура

10.20-10.35

выяўленчае мастацтва (маляванне)

10.20-10.40

выяўленчае мастацтва (маляванне)

10.20-10.50

выяўленчае мастацтва (маляванне)

Серада

    9.00-9.20 дзіця і грамадства 9.00-9.30 дзіця і грамадства

9.40-9.55

фізічная культура

9.40-10.00

фізічная культура

9.40-10.10

фізічная культура

10.20-10.35

элементарныя матэматычныя ўяўленні

10.20-10.40

элементарныя матэматычныя ўяўленні

10.20-10.50

элементарныя матэматычныя ўяўленні

Чацвер

9.00-9.15

музычная дзейнасць

9.00-9.20

музычная дзейнасць

9.00-9.30

музычная дзейнасць

9.40-9.55

мастацтва (лепка/дызайн/

канструяванне)

9.40-10.00

мастацтва (лепка/дызайн/

канструяванне)

9.40-10.10

мастацтва (лепка/дызайн/

канструяванне)

10.20-10.35

дзіця і грамадства

10.20-10.40

дзіця і грамадства

10.20-10.50

дзіця і грамадства

Пятніца

9.00-9.15

дзіця і прырода/-

9.00-9.20

дзіця і прырода/-

9.00-9.30

дзіця і прырода/-

9.40-9.55

фізічная культура

9.40-10.00

фізічная

культура

9.40-10.10

фізічная культура

   

10.20-10.50

развитие речи и культура речевого общения

10.20-10.50

развитие речи и культура речевого общения